انواع مختلف لباس عروس 2014

لباس عروس های 2014 مدل ها و طرح های خیلی متنوع و متفاوتی داره و هر مدل و طرح , زیبایی خاص خودش رو داره و به نسبت به افراد مختلف لباس های مختلف بیشتر میاد. مدل های متنوعی که در بالاتنه هاست مثل دکلته کامل و یا نیم دکلته و آستین دار و بدون آستین و انواع یقه ها و دامن های پفی و ساده و مدل ماهی و هزاران ترکیبی که میشه با این طرح ها ایجاد کرد و مدل جدیدی به وجود آورد. در این مطلب به انواع مدل های لباس عروس و اینکه چه طرحی به چه هیکلی میاد میپردازیم.

لباس عروس ها از نظر زیبایی ظاهرا به سه دسته بالا تنه و پایین تنه و طرح و نقش پارچه بستگی دارن و تقسیم  میشن.


بالا تنه  لباس عروس

بالا تنه ها انواع مختلفی دارن و هر کدوم کاربرد خاص خودشون رو دارن و به اندامهای خاصی جلوه بیشتری میدن . مناسبتر هستن.

 

 

 


لباس عروس مدل حجاب

لباس عروس های مدل حجاب، اونهایی هستن که هم آستین های بلند و یقه های بسته دارن. در مطلب لباس عروس پاپیون دار یک مدل حجاب هم قرار دادیم. اینم عکسش.
لباس عروس حجاب با پاپیون
http://mezon-liza.loxblog.com/upload/m/mezon-liza/image/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8.jpg

 

 

 

 

 

 

 

لباس عروس آستین دار

لباس عروس های آستین دار از دو جهت میتونن برای افراد اهمیت داشته باشن. اول از لحاظ پوشیدگی که برای خیلی از خانوم ها و همسراشون مهمه و دیگری برای زیبایی خاصی که بعضی از لباس های آستین بلند دارن. مثلا لباسهایی که با گیپور و دانتل براشون آستین میذارن جلوه فوق العاده ای دارن. البته در این صورت مشکل حجاب حل نمیشه. لباس عروس های آستین بلند یه حسن دیگه هم دارن و اون اینه که اگه کسی بخواد زیر لباس عروس گن بپوشه معمولا با لباس عروس های یقه باز غیر ممکنه و اینجاست که حسن اصلی لباسهای پوشیده بیشتر به چشم میاد. البته برای این موضوع از لباس عروس های آستین کوتاه و یقه کمی پوشیده هم میشه استفاده کرد.


لباس عروس آستین بلند با دانتل

لباس عروس آستین دار

لباس عروس آستین بلند با دانتل

 

 

 

 

 

 


لباس عروس با آستین سه ربع

لباس عروس های آستین سه ربع هم همون ویژگی های بالایی رو دارن و البته در نوع خودشون خیلی هم زیبا هستن. این نکته هم باید اشاره کنم که معمولا لباس عروس های آستین بلند یا سه ربع یفه های کمی باز دارن و این موضوع به لباس زیبایی خیلی بیشتری میده.

این عکس مربوط به مطلب لباس عروس با تور دانتله که لباس عروس با آستین سه ربع هست.
لباس عروس با آستین سه ربع

 

 

 

 

 

 

 

لباس عروس آستین کوتاه

لباس عروس های آستین کوتاه برای خانومهایی که میخوان لباس کمی باز بپوشن و لاغر شدن و یا یهو چاق شدن و دستشون ترک داره مناسبه و بهتره برای پوشش ترک ها از لباس عروس های آستین کوتاه استفاده کنن.

در مطلب لباس عروس طرح دلبر یکی از بهترین مدل ها برای پوشش ترک های دست هست و در عین زیبایی و یقه باز، ترک های دست رو میپوشونه. البته این مدل ها برای افرادی که شونه های پهنی دارن خیلی مناسب نیست و بزرگیش رو تو چشم میاره.
لباس عروس آستین کوتاه

لباس عروس آستین کوتاه

لباس عروس آستین کوتاه

 

 

 

 

 

 


لباس عروس یقه بسته (یقه سه سانتی)

اینم یه مدل مناسب دیگه برای خانومهای کمی پر هست. البته یقه سه سانتی در دو مدل پشت باز  و پشت بسته هست که اونهایی که پشتشون بازه، در واقع لباس عروس های پشت گردنی هستن.
لباس عروس یقه سه سانتی

لباس عروس یقه سه سانتی

لباس عروس یقه سه سانتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


لباس عروس آستین حلقه ای

پاپیون یک نوع گره زیباست که اکثرا دوست دارن و به کار رفتن این گره در لباس،  زیبایی اون رو چند برابر میکنه. معمولا پاپیون رو در لباس عروس ها در قسمت پشت لباس و دور کمر قرار میدن. جلو هم کاربرد داره، ولی معمولا پاپیون های جلو کوچک به کار برده میشن. پاپیونی که پشت و روی کمر استفاده میشه، اگر کمی بزرگتر باشه زیبایی لباس رو بیشتر میکنه. مثل عکس پایین..

لباس عروس زیبا ی پاپیون دار

لباس عروس پاپیون دار

لباس عروس زیبا ی پاپیون دار

 

 

 

 

 

 


لباس عروس یقه هفت

لباس عروس های یقه هفت بیشتر مناسب خانومهایی هست که بالا تنه چاقی ندارن. البته اگر تیزی یقه خیلی پایین نباشه برای خانومهای با بالاتنه چاق هم مناسبه.
لباس عروس یقه هفت



لباس عروس یقه هفت

 

 

 

 

 

 


لباس عروس دکلته

دکلته ها خودشون انواع مختلفی دارن. بعضی ها یک خط ساف هستن که دور تا دور سینه کشیده میشه. بعضی ها به شکل هلال هستن. دکلته ها مدل هایی دارن که مناسب هر نوع تیپی میشن و این به این علت هست که قالب قوی ای دارن. البته باید در انتخاب دقت کرد. در حال حاضر هم لباس عروس های دکلته بیشترین طرفدار ها رو دارن و محبوب تر از بقیه مدل ها هستن.
لباس عروس دکلته

لباس عروس داتل

لباس عروس دکلته

 

 

 


دامن لباس عروس



دامن هم مثل بالا تنه مدل های مختلفی داره و خیلی تنوع دارن که هر کدوم جلوه خاصی به لباس میده.

 

 

 

 


لباس عروس  با دامن پفی

در کشور ما هنوز هم دامن پفی بیشتر از دامن های دیگه مورد توجه عروس هاست. این مدل برای خانوم هایی که پایین تنه چاقی دارن مناسبه و کل نقص اندامشون رو میپوشونه.
لباس عروس با دامن پفی

لباس عروس دامن پفی

لباس عروس با دامن پفی

 

 

 

 

 

 


لباس عروس مدل ماهی

مدل ماهی یکی دیگه از مدل های دامنه که جدیدا در لباس عروس های خیلی پرطرفدار شده. البته برای خانومهایی که پایین تنه چاقی دارن توصیه نمیشه. چرا که نقص اندامشون کاملا جلب توجه میکنه و زیبایی نداره.
لباس عروس مدل ماهی طرح فرشته



لباس عروس مدل ماهی طرح فرشته

 

 

 

 

 

 


لباس عروس با دامن کم پف

کم پف شدن دامن  روندی هست که لباس عروس های جدید پیش گرفتن و روز به روز داره پف اونها کمتر میشه. دامن های ساده ای هستن که مناسب هر  نوع تیپی میتونن باشن. مخصوصا خانوم هایی که کمی ریزنقش هستن و به عبارتی در دامنهای خیلی پفی گم میشن، بهتره از این مدل ها استفاده کنن.
لباس عروس با دامن پف کم

لباس عروس با دامن کم پف

لباس عروس با دامن پف کم

 

 

 

 

 

 


لباس عروس ساده با دامن بدون پف

لباس عروس هایی هم هستن که اصلا پف ندارن. در کشور ما خیلی از این للباس برای جشن عروسی استفاده نمیکنن و بیشتر برای لباس شب و لباس نامزدی استفاده میشه. البته شاید خیلی هام این مدل رو برای جشن عروسیشون انتخاب کنن که البته زیبا هم هست.

لباس عروس بدون پف



لباس عروس بدون پف

 

 

 

 

 

 

 


لباس عروس کوتاه

این مدل هم به نوبه خودش زیباست. البته طبق شواهد خیلی مورد پسند عروس ایرانی نیست. بعضی از لباس عروس ها هم هستن که در قسمت جلو کوتاه و از پشت دنباله دارن که خیلی زیبا هم هستن.
لباس عروس کوتاه

لباس عروس کوتاه

لباس عروس کوتاه

 

 

 

 

 

 

 


لباس عروس دنباله دار

دنباله دار بودن دامن لباس عروس خیلی به مدل دامن مرتبط نیست و چه در حالت پفی و چه در حالت مدل ماهی و چه ساده میتونه دنباله دار باشه که به نظرم جلوه لباس رو بیشتر میکنه و تا حدودی هم مد هست.
لباس عروس دنباله دار



لباس عروس دنباله دار




مطالب دیگر:

لباس عروس آستین بلند2014

لباس عروس 2014 مزون عروس لیزا امل طرح نویا

لباس عروس 2014 دوخت مزون موریلی (عرضه از مزون عروس لیزا آمل)

لباس عروس 2014 آلئوره (عرضه از مزون عروس لیزا)سری هفتم

لباس عروس 2014 آلئوره (طرف قرارداد با مزون عروس لیزا)(سری ششم)

لباس عروس 2014 آلئوره (طرف قرارداد با مزون عروس لیزا)(سری دوم)

لباس عروس 2014 اسپانیایی (آیری) (سری هفتم)

لباس عروس اسپانیایی 2014 (مزون آیری)

سری چهارملباس عروس 2014 دوخت آلفرد آنجلو (سری پنجم)

 لباس عروس